![Istraživački pristup i koncept energija u kurikulu predmeta priroda i društvo u razrednoj nastavi Istraživački pristup i koncept energija u kurikulu predmeta priroda i društvo u razrednoj nastavi](https://i0.wp.com/zavod-skolstvo.ba/wp-content/uploads/2023/04/76198687-e9aa-412e-ae84-fca98bd71732.jpg?fit=640%2C479)
Istraživački pristup i koncept energija u kurikulu predmeta priroda i društvo u razrednoj nastavi
U organizaciji Zavoda za školstvo Mostar i Naklade Alfa d.o.o Mostar, za učitelje razredne nastave HNŽ-a, organizirano je stručno usavršavanje 13. travnja 2023 godine. Stručno usavršavanje je održano u prostorijama Fakulteta prirodoslovno- matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru.
Stručnu temu, Istraživački pristup i koncept energija u kurikulu predmeta priroda i društvo u razrednoj nastavi, realizirala je profesorica Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Splitu, dr. sc. Mila Bulić.
Istraživački pristup je suvremeni pristup u nastavi prilikom kojeg učenici samostalnim istraživanjem dolaze do spoznaja. Cilj istraživačkog pristupa je potaknuti učenike da samostalno istražuju, otkrivaju, zaključuju i dolaze do spoznaja uz odgovarajuću pomoć učitelja. Praktično je prikazan pristup energija od 1. do 4. razreda.
Zaključni ciljevi stručnog usavršavanja odnosili su se na:
- razvijanje potrebe za istraživanjem
- uočavanje uzročno-posljedične veze u svijetu
- povezivanje nastavnog predmeta
- razvijanje učeničkih vještina koje će kasnije primijeniti i u svakodnevnome životu
- razvijanje učeničke znatiželje, kreativnosti, vještina promatranja, uspoređivanja, razvrstavanja, postavljanja pitanja, predviđanja, analize. …
![](https://i0.wp.com/zavod-skolstvo.ba/wp-content/uploads/2023/04/76198687-e9aa-412e-ae84-fca98bd71732.jpg?resize=640%2C479)
![](https://i0.wp.com/zavod-skolstvo.ba/wp-content/uploads/2023/04/61a39512-92da-41f2-ab6e-80790fcdfc3b.jpg?resize=640%2C479)
![](https://i0.wp.com/zavod-skolstvo.ba/wp-content/uploads/2023/04/610a1066-1ec2-4333-a778-63b6a7c0b0a3.jpg?resize=640%2C479)