„Ocjenjivanje kao motivacija-apsurd ili realnost“
Za prosvjetne radnike organizirana je edukacija na temu dokimološke strukture našeg sustava. Marija Ćavar, stručna savjetnica za engleski jezik, realizirala je šest radionica s predavanjima za 105 prijavljenih i to 27., 28. i 30. studenoga 2023. godine u metodičkoj vježbaonici Zavoda za školstvo Mostar. Planirana su i realizirana dva ishoda: definirati greške u ocjenjivanju mjernog instrumenta (nastavnika) te analizirati primjere dokimološkog pluralizma u deset zemalja svijeta. U evaluacijskom dijelu, gdje su sudionici isticali elemente koji se uklapanju u njihovu osobnu filozofiju odgoja, posebno se ukazivalo na prednost formativnog praćenja kroz različite oblike, vrednovanje nekih odgojnih karakteristika poput samostalnosti, razvoja radnih navika, rješavanja problema i konflikata te samoevaluacije kao jako važnog element finalne procjene. Različiti profili prosvjetnih radnika iz HNŽ-a imali su priliku, uz razmjenu stručnih spoznaja, sagledati evaluacijska rješenja iz perspektive svih sudionika odgojnog-obrazovnog procesa (učitelji razredne i predmetne nastave, nastavnici općih predmeta, nastavnici strukovnih predmeta, ravnatelji i pedagozi).