![Okrugli stol povodom 30. obljetnice vraćanja vjeronauka u javne osnovne i srednje škole u BiH Okrugli stol povodom 30. obljetnice vraćanja vjeronauka u javne osnovne i srednje škole u BiH](https://i0.wp.com/zavod-skolstvo.ba/wp-content/uploads/2022/04/Okrugli-stol-2022-Ministri-i-ravnatelji-skola-s-biskupom.jpg?fit=640%2C288)
Okrugli stol povodom 30. obljetnice vraćanja vjeronauka u javne osnovne i srednje škole u BiH
U organizaciji Katehetskog ureda Mostarsko-duvanjske i Trebinjsko-mrkanske biskupije održan je 21. travnja 2022. godine u Mostaru u Caritasovom duhovno-obrazovnom centru Emaus Okrugli stol ravnateljica i ravnatelja osnovnih i srednjih škola na području Mostarsko-duvanjske i Trebinjsko-mrkanske biskupije povodom 30. obljetnice ponovnog uvođenja vjeronauka u javne osnovne i srednje škole u BiH.
Nakon zajedničke molitve, pozdravnim riječima i riječima dobrodošlice nazočnima se obratio predstojnik Katehetskog ureda Mostarsko-duvanjske i Trebinjsko-mrkanske biskupije dr. sc. don Ante Pavlović te mons. dr. sc. Petar Palić, biskup.
Prvo predavanje održao je biskup mons. dr. sc. Petar Palić o temi Trideseta obljetnica Katoličkog vjeronauka u školi – prijeđeni put, odgojne vrijednosti, i novi izazovi vjeronauka u školi.
Drugo predavanje održala je Ružica Mikulić, ministrica obrazovanja, znanosti, kulture i športa Zapadno-hercegovačke županije, o temi Kurikularna reforma odgoja i obrazovanja u našim županijama – dosadašnji rad te daljnja usmjerenja i aktivnosti.
Treće predavanje održao je dr. sc. don Ante Pavlović o temi Koncepcija odgoja i obrazovanja u svjetlu „Kurikularne teorije” – neke prednosti i nedostatci.
Nakon predavanja ravnateljice i ravnatelji imali su priliku u plenarnoj diskusiji razmijeniti iskustva o nastavi vjeronauka u našim javnim osnovnim i srednjim školama.
Na susretu je istaknuto da vjeronauk kao integralni dio nacionalnoga i školskoga kurikula koji po svojoj svrsi, ciljevima, ishodima i sadržajima učenja i poučavanja ima vlastito mjesto i poslanje u demokratskoj školi. Poučavanje je zasnovano na integrativnoj i holističkoj paradigmi i pridonosi ostvarenju opće odgojno-obrazovne usmjerenosti prema učeniku na individualnoj i društvenoj razini, i osobito religioznom odgoju koji smjera ostvarenju njegove općeljudske i kršćanske zrelosti u svjetlu evanđeoskoga i kršćanskog poziva na svetost.