Utjecaj književno umjetničkog teksta na pisano izražavanje učenika
Stručno usavršavanje nastavnika/ca Hrvatskog jezika HNŽ-a održano je 21. travnja 2022. godine u Koledžu Ujedinjenog svijeta. Lidija Jerković, savjetnica za Hrvatski jezik i književnost, radioničkim pristupom održala je temu „Utjecaj književno umjetničkog teksta na pisano izražavanje učenika.“
Cilj radionice je bio suvremenom nastavom poticati učenikov stvaralački subjekt pisanim i govornim izražavanjem različitim iskustvima i doživljajima književnog teksta kvantitativnim i kvalitativnim bogaćenjem rječnika.
Radionica s praktičnim primjerima sadržavala je:
Liriku u pisanom izražavanju učenika
Epiku u pisanom izražavanju učenika
Dramu u pisanom izražavanju učenika
Tematiku iz područja umjetnosti (kazališna umjetnost, film, glazba, likovna umjetnost)
Tematiku iz svakodnevnog života
Radionica je ishodila različite teme za pisano izražavanje učenika koje će unaprijediti i osvježiti nastavnu praksu. Tijekom edukacije korišten je tiskani materijal, prezentacija, radovi učenika, živa riječ, timski rad, individualni prikaz.