
Održan drugi ciklus obuke za učitelje engleskog jezika o kurikularnoj reformi
Učitelji engleskog jezika HNŽ-a bili su sudionicima obuke u Osnovnoj školi Petra Bakule Mostar, 24. i 25. travnja 2025. godine. Uvođenjem izmjena u planu i programu, oblicima obveznog vrednovanja te primjenom aktivnih metoda učenja učitelji su dobili nove upute za rad, koncept drugačije dokumentacije, naputke vezane i uz pisanje svih oblika pisanih priprema. Šestosatne edukacije su rezultirale grupnom izradom plana simuliranog sata u koji su inkorporirani ključni ishodi, razrada istih, kompetencije kao i oblici vrednovanja (dijagnostičko, formativno i sumativno ) te vrste vrednovanja (naučenog, za učenje i kao učenje). Samoprocjena učenika i učitelja kao i vršnjačka procjena nisu dokimološki novi, ali postaju ključni termini u pripremanju.
Obuku je pripremila i realizirala savjetnica za engleski jezik, Marija Ćavar.