Novosti
Stručno usavršavanje nastavnika hrvatskog jezika u kolovozu 2024. godine
Tema stručnog usavršavanja Metode aktivnog učenja realizirana je za nastavnike hrvatskog jezika Hercegovačko-neretvanske županije, 29. kolovoza 2024. godine u Gimnaziji Mostar. Navedenu temu radioničkim pristupom realizirala je stručna savjetnica Lidija Jerković i ostvareni su sljedeći ishodi:
- Definirati temeljne pojmove (kognitivistički pristupi učenju, aktivno učenje, nastava usmjerena na učenika, nastavne strategije…).
- Razlikovati teorije koje objašnjavanju proces učenja.
- Izdvojiti nastavne strategije koje vode aktivnom učenju odnosno aktivnoj konstrukciji znanja kod učenika.
- Procijeniti prednosti i nedostatke pojedinih nastavih strategija za aktivno učenje.
- Definirati ciljeve i ishode učenja s obzirom na proces aktivnog učenja.
- Analizirati različite načine poučavanja koji vode aktivnom konstruiranju znanja učenika.