Novosti
Inkluzivna učionica u srednjim strukovnim školama
Kao rezultat ankete o potrebama nastavnog kadra prioritet se pokazala hitna edukacija nastavnika strukovnih predmeta pravne, ekonomske, medicinske i turističko-ugostiteljske skupine u području rada s djecom koja pokazuju poteškoće u radu ili neke specifičnosti u sudjelovanju. Savjetnica za engleski jezik Marija Ćavar je 2. rujna 2022. godine u Srednjoj ekonomskoj školi Joze Martinovića Mostar predstavila temu Inkluzivna učionica za 32 nastavnika srednjih strukovnih škola. Predavanje i stalna interakcija za cilj imaju sljedeće ciljeve iskazane kompetencijama sudionika:
- analizirati povijest inkluzije u formalnom obrazovnom sustavu
- definirati osnovne karakteristike i specifičnosti različitih poteškoća i ukazati na moguće olakšice u radu s takvim učenicima
- definirati mrežu osnovnih vrsta i kategorija poteškoća (verbalne, spacijalne, motoričke, kognitivne)
- uvidjeti koje su to opće preporuke u radu inkluzivne učionice.
Zaključno je reflektirano kako je svaka učionica inkluzivna i kako je porasla potreba diferenciranog planiranja imajući u vidu specifičnosti svakog pojedinog djeteta.